Get Adobe Flash player
Банер
Банер
Банер
Home / Категории / Общество / Полицията оповести причините за катастрофата в събота

Полицията оповести причините за катастрофата в събота

Новини - Общество

В редовната сводка на Областната дирекция на полицията в Пазарджик се посочват причините, довели до тежката катастрофа, отнела човешки живот в събота. Ето какво са констатирали органите на реда: "Катастрофата станала в събота около 17.40ч. на улица в Панагюрище. Водачът на микробус „Пежо” Е.М.-24г. от София не спрял на знак „Стоп”. Така той отнел предимството на джип „Мицубиши”, управляван от панагюрецът И.Ю.-45г. Последвал удар, при който на място починал шофьора на джипа." По случая се води дознание, съобщават още от областната дирекция.

 
Коментари (51)
51 Неделя, 08 Август 2010 00:13
petar chompalov
neznam koq si pancheva no ..mi e i vse edno mnogo pa golqma se izvadi ti shmatko da kazvash koi kade da gnie golqm zamel si i ti qvno nikoi ne moje da znae kavo mu nosi sutrinta .v tva chislo i ti zamel takav.mi ako ti blasnesh nqkoi pak li shte kajesh da GNIE V ZATVORA
50 Четвъртък, 29 Юли 2010 18:35
SMILEYS_SMILE
ако този с джипа е карал малко по бавно можело е да не се стигне до това.. SMILEYS_WINK
49 Четвъртък, 29 Юли 2010 14:30
Към юда
Не знам защо ,но ми се струва,че и ти си селянин от П-ще,който е отишъл да живее в София и вече си мисли ,че е голямата работа.Съмнявам се някой софиянец да седне да чете Панагюрският сайт.Станахме и ние като Ромите ,те се обиждат на циганин по между си ,а ние на Панагюрци,а в крайна сметка всички сме един дол дренки ,ама като убидим другите и ни става по-леко SMILEYS_VERY_HAPPY SMILEYS_VERY_HAPPY SMILEYS_VERY_HAPPY
48 Сряда, 28 Юли 2010 20:19
юда
абе,селяни от град Панагюрище вие ходилили сте в София да видите как карат софянци като бесни и не сазват правилата за движение,какво искате от полицията тя си гледа работата,но вие сте жадни за клюки давно на вас не ви се случи такова неочаквано събитие.....................................
47 Четвъртък, 22 Юли 2010 21:21
Панагюрец
Иване, Бог да те прости и лека ти пръст.Майка Ти никога
няма да те прежали тя е Панагюрка .Ти бе мъж и половина
Жена ти Албежа вечно ще скърби защото приятелю имате 2
деца ,сбогом.
46 Вторник, 20 Юли 2010 01:31
mister X
Аааа, ми ето човека ви каза, ЧЕ КИЛОМЕТРАЖА НА ТОЯ С ДЖИПА Е СПРЯЛ НА 150 км! Какво тогава го защитавате, значи и той е виновен,че не спазил ограничението от 50 км !!!!
45 Понеделник, 19 Юли 2010 22:42
SMILEYS_MAD
Как да няма знак ти луд ли си. Ела и виж как да няма. То ако нямаше половин Панагюрище да се е изпонаблъскало там.
44 Сряда, 14 Юли 2010 09:37
..............
името на шофьора го има в полицията иди питаии го разбери-горе в статията пише е.м. от софия на 24г
43 Вторник, 13 Юли 2010 18:38
любопитен
абе аз питам за името на шофьора, ти ми развиваш теории.
42 Понеделник, 12 Юли 2010 00:36
ШОФЬОР
там няма знак стоп,но трябва да е.вина има и тези кадето не са го сложили.и искам да кажа на тези които неса шофьори само едно да се качат на кола и да отидат на кръстовището да засечат времето докато е спрял и погледнал на ляво;от кадето е дошъл джипа; и после на дясно и да превключи на скорост и да потегли.после да отиде на писта и да вдигне 150 километра и да засече пак за колко време ще измине 200м. и тогава си даваите мнениата аз живея там бях до магазина знаете ли колко хора има там но за щастие нямаше тогава.иначе щеше да помете и да убие много. на километража беше на 150км. а не на 130. кои е виновен кажете вие. аз не познавам нито единия нито другия но жалко за момчето дано не лежи защото които и да беше на негово място щеше да е същото.на тези кадето не са съгласни с мен да си представат само 1.пращаш си жената с детето до магазина за бира за мача и ииииииииии. вземете кола и караите с 40км. колкото е разрешено за градско и правете каквито искате завои и ако се обърнете аз ще се обеса. е кои е виновен кажете ми.
41 Неделя, 11 Юли 2010 23:53
любопитен
все пак, как се казва шофиора на буса и спътниците му.
40 Петък, 09 Юли 2010 08:18
0
ако полицията си гледа работата това няма да се случва, ама те дебят само кой има " гражданска отговорност", а това че разни келемета карат пяни, без книжка и като бесни се правят че не го виждат.
39 Четвъртък, 08 Юли 2010 22:47
ядосан
ако полицията си гледа работата това няма да се случва, ама те дебят само кой има " гражданска отговорност", а това че разни келемета карат пяни, без книжка и като бесни се правят че не го виждат.
38 Сряда, 07 Юли 2010 12:02
Иван
Четиво за г-н Гергинеков, г-н Сапунджиев и г-н Бойко Гатев:
Уважаеми господа,дано четете загрижените коментарий на нашите съграждани.
Още когато се поставяха контейнери за смет, Ви беше обърнато внимание, че има груби нарушения специално за кръстовищата и това ще доведе до катастрофи с фатален край.
Има специална комисия по проблемите на организацията и безопасността на движението в града. Нека тя да вземе бележниците в ръце и да отиде на конфликтните кръстовища. Като първо Ви препоръчам това пред Старата пожарна (съвсем наскоро там беше блъсната жена, но тя не се оплака...) Вижте ужаса на спиране и паркиране. Вижте как пресичат гражданите.
37 Сряда, 07 Юли 2010 10:35
Анонимен
Да не е карал толкова бързо шофьора на джипа,,,Той си е виновен че е на небето,,
36 Неделя, 04 Юли 2010 22:38
stnislava
vnimavaite 6ofiori
35 Събота, 03 Юли 2010 23:35
н....
към 32 не че имаме против да ходите на кафе,но никои от работещите някъде в града не им минава работния ден в кафето на фирмата в която работят вършете си работата съвестно защото 4 дена след катасрофата на раина княгиня бях свидетел как се кара със несъобразена скорост вграда .как младежи засилват колите от моста пред хотела ивече пред църквата скороста им е поне 100 км.не че имам нещо против това къде ви минава дежурството осигурете спокоиствие на гражданите да се движим спокоино по улиците и ако искате си стоите и у дома по време на дежурствата ви нас това не ни касае,така се кара и на тежкотоварната,на улицата за гарата,на булеварда в града се кара като на формула 1,погледнете съвестно работата си а не да се заяждате кои има колан,кои няма аптечка погледнете реално на проблемите ни защото те не са безобидни,утре вашите деца или родители може да са под гумите на някои хумахер
34 Събота, 03 Юли 2010 21:13
шофиращ
"7 Понеделник, 28 Юни 2010 12:37
!!!!
На това кръстовище, както и на много други тепърва ще стават катастрофи."
Само тези кръстовища да са, ще почерпя.
Тези грозни "Гергинчета за смет" са поставени по най-неудачния начин. Трябва да имаш ренгенов поглед, или да рискуваш и се изнесеш до средата на платното за да имаш нужната видимост. Такива са кръстовищата и на "Н.Ружеков", и при ветеринарната лечебница-Стария ДАП, и моста, и горната чаршия, и още много.
Искам да попитам- Кой малоумник нареди така да се поставят "гергинчета"та и защо бе нужно да се поставят тези мирисалници, когато индивидуалните кофи бяха по-удачни. Ние не сме голям град, с големи кооперации, за да ни улесняват с тези контейнери. Сега за да си изхвърлиш боклука в "гергинчетата" е нужно да минеш 30 метра и дори да пресичаш улицата, защото са решили да бъдат само от едната страна на улиците.
33 Събота, 03 Юли 2010 19:23
стив
Браво на "някой"много добре казано .Все още има умни хора.
32 Събота, 03 Юли 2010 14:16
полицай
до малоумника останал в п-ще .Както и ти ходиш на кафе така и полицаите ходят а когато почнат да си гледат работата всички почват да ги плюват,че много работят и после имало глобени а всеки един глобен е глобен за извършено от него нарушение без нищо никой не е глобен.
31 Петък, 02 Юли 2010 14:37
Някой
Аз на тези с моторите им викам самоубийци.Но ако не им е мил живота да ходят някъде другаде със тяхните скорости,защото покрай тях ще пострада някой невинен.Не забравяйте ,че децата нямат спирачки,качвайте се с тази мисъл на превозните си средства ,защото те могат да изхвърчът по всяко време от всякя къща,а с тези скорости,които развивате нямате време да реагирате.А полицаите да стопират е почти безмислено,защото ние си правим МЕЧЕШКАТА УСЛУГА да предопреждаваме колите с мигач...
30 Четвъртък, 01 Юли 2010 23:47
//
тези хора в нашия град са камикадзета,цял ден хвърчат мотори,мощни коли с бясна скорост все едно че преди 4дена не почина човек и слава богу че нямаше още жертви,питам каде са полицаите.не можеш да излезеш спокоино на разходка защото не знаеш дали някои шумахер срещу теб няма да те залепи на някои стълб или ограда.хора осъзнаите се че сте на 1 крачка от гроба или затвора.като искате да си изпробвате адреналина си има писти.оставете ни да живеем малко по спокоино докато се приберат децата ни
29 Четвъртък, 01 Юли 2010 22:58
hanas yuvigi
tapi kuki
28 Сряда, 30 Юни 2010 23:12
един малоумник останал в п-ще
полицаите да не дремат на лукоил и в леидито ми да си варшат работата,но не подборно да глобяват и да се ебават с бедните хорица които нямат дивиденти а да бадат обективни и да си заслужат парите които им плащаме от джоба си.вие видели ли сте досега циганин в учебна кола защото аз не сам.маи в панагюрище трябва да си мангал или асарелец за да караш пиян,с висока скорост,без книжка и т.н.но и чичо гошо добре си го поддържат горе посочени.другата част от населението маи само трябва да го духаме
27 Сряда, 30 Юни 2010 19:42
SMILEYS_MR_GREEN
Ами честно казано живеем в град в които само се гледат интригите клюкарствата и всеки си играе на прееби другарче първо карал един после карал друг накрая карал трети ами как няма да е така всеки си изказва тъпото мнение които никои не му го е искал и в деня на катастрофата се събрали 300 човека там на мястото с по два плика семки и всеки дзее какво дзеете не нагледахте ли се на просташтина вече в тоя град там отнет човешки живот а всеки стои и коментира тоя карал ония ебахти не кадърника и незнам си какво и към полицаите това просто незнам какво безкруполно общество са те човека лежи на земята ами поне с един чаршав го завиите толкова ли сте прости какво ли незнам момчето което карало буса такова ли трябва да е отношението към него цитирам господин полицаи наи големия уж в панагюрище ''Така ли се кара бе некадърник, сега те чакат от 2 до 5 години затвор'' е какви са тея думи към човек които е в стрес и знае че е на път към провала за живота си напред просто за малко се поставете на мястото на момчето което е карало буса аз като се поставя и психиката ми неможе да го побере SMILEYS_NEUTRAL
26 Сряда, 30 Юни 2010 15:49
Някой
Грешиш Г.П.аз не провокирам никой.Всеки близък изживява случилото се по свой начин.Жалко е ,че цяло Панагюрище нищи тази история все едно се е случило събитие ,а не трагедия.Всеки дава мнение и съди другия без да знае точно какво се е случило.В крайна сметка 2 деца са останали без баща,а едно младо момче е погубило живота си а това е жалко,наистина страшно жалко.А хората говорят ли,говорят...
25 Сряда, 30 Юни 2010 12:05
SMILEYS_UBER_GEEK
PAN4EVA
NQMA ZN KAKAV E ZNAKA DLAJEN E DA SPRE ..... KRASTOVI6TE E .....

ОК, представи си, че е спрял. Как да прецени кога да тръгне, след като няма видимост?!? Остава му само едно -> да се изнесе напред. Каква е гаранцията, че пак няма да блъсне някой?!?
24 Сряда, 30 Юни 2010 12:00
Георги Петров
Панчева,

Чувтсвай се правокирана!
23 Сряда, 30 Юни 2010 11:51
Някой
Мило момиче(M.P),очевидно познаваш починалия и ти е много тежко ,затова реагираш така остро.Съветвам те да погледнеш нещата и от другата им страна.Зад волана на буса е имало дете като теб,дете което има майка и което е невинно.Ако си негова сестра или приятелка ще му пожелаеш ли смъртта.Това петно от случилото се ще му остане за цял живот.Аз не познавам никой от пострадалите и не знам дали са добри или не,но знам че тази секунда невнимание ще промени живота на всички хора около тях.Това кръстовище наистина е опасно и няма необходимата видимост.Така че не търсете вината само в момчето.Аз като шофъор мога да кажа ,че никой никога не е застрахован от инцидент.А и това бързо каране - живея в този район и мога да ти кажа,че постоянно там се минава като на писта.Там има много малки деца и ние майките стоим като пазачи,защото почти никой не спазва ограниченията и сме постоянно в страх,защото в крайна сметка стане ли белята няма значение кой е виновен-значения имат само последствията.Призовавам всички шофъори да внимават и да не бързат,за да не ставаме свидетели на такива ужасии.Поклон пред паметта на загиналия.И кураж и сили на момчето с буса.
P.S.Не съдете никой,защото никой не знае какво ще му поднесе утрешният ден!!!
22 Вторник, 29 Юни 2010 21:05
222
Полицията не да оповестява причините, а да се погрижи да не се случват такива инциденти, защото там мажехме да бъдем ние или нашите деца. Нека законите бъдат за всички.
21 Вторник, 29 Юни 2010 20:26
MARIQ PAN4EVA
moje da ne ste saglasni s men no ima bolka v men i tazi bolka me kara da vi kaja istinata .... Blagodarq na horata kooito me podkrepqt a tezi koito mislqt 4e ne sam prava da me provokirat ....
20 Вторник, 29 Юни 2010 07:31
МЕДАЛА
МЕДАЛА ИМА ДВЕ СТРАНИ. ЕДИНИЯТ Е, ЧЕ ЕДНОТО МПС НЕ Е СПРЯЛО НА СТОП, А ДРУГАТА СТРАНА Е- С КОЛКО ЛИ Е КАРАЛ ПОСТРАДАЛИЯ? КОНСТАТАЦИЯТА МИ Е, ЧЕ В ПАНАГЮРИЩЕ СЕ КАРА БЪРЗО, ОСОБЕНО ПО ГЛАВНИТЕ УЛИЦИ,А ТАЗИ ЗА ГАРАТА Е АВТОПИСТА!
19 Вторник, 29 Юни 2010 07:29
999
До Панчева. Ние сме тези дето утре можем да бъдем блъснати или засечени от неразумни водачи. Дето може да загинем или влезем в затвора заради грешките на другите. Това не го искаме и за това даваме своето мнение като участници в движението, а не като морален съдник какъвто се опитваш да се изживяваш без да виждаш и признаваш фактите. Иначе жалко за всички потърпевши.
18 Понеделник, 28 Юни 2010 22:17
няма значение..
Подкрепям Мария Панчева.. Все пак е главен път, кръстовище.. този с буса е трябвало да спре.. но ето една грешка какво може да причини... SMILEYS_SAD Моите зъболезнования към близките на Иван..
И дано да се усъзнаете и да почнете да шофирате разумно.. SMILEYS_SMILEТова е от мен.. плюйте ме ако мислите, че несъм прав.. но помислете малко SMILEYS_WINK
17 Понеделник, 28 Юни 2010 21:52
MARIQ PAN4EVA
NQMA ZN KAKAV E ZNAKA DLAJEN E DA SPRE ..... KRASTOVI6TE E ..... :@ :@ :@ :@ :@ :@ dA GNIE V ZATVORA .... oTNE 4OVE6KI JIVOT
16 Понеделник, 28 Юни 2010 21:49
MARIQ PANCHEVA
Koi ste vie 4e da kazvte koi e prav i koi e kriv? Koi ste vie 4e da sadite ? Ne ste nikoi !!! Edni SELQNI koito sa s mantalitet na kliukari ... !!!! Ne pozvate 4oveka ne znaete kakva e bila sitoaciqta i vinite .... Iskam da vi kaja 4e ne pove4eto a vsiki ot vas vseki edin ne e dostoen za uvajenie kakto Pokoiniqt Ivan ... Moje da pitate za6to ? otgovora 6te vi go dam : Toi be6e 4ovek gotov na vsi4ko za da pomogne na vseki s dobro sarce 4ovek koito obi4a6e semeistvoto i priqtelite si ... A vie ste edni zavisnici ... Za6to na pogrebenieto pove4eto ot vas koito go pozvaha ne bqha tam ... Otgovora e za6toto ste Strahlivci I bezdarnici .... tazi va6a zavist i tezi va6i mneniq sa sposobni da iskarat 4ovek izvan kojata i az sam na 17 i vijdam kakvo stava .. Otvorete si o4ite i vi6te v kakav svqt jiveete v kakav grad ... V grad na nekadarni 6ofiori vzeli knijki bez da mogat da karat ...Ne sam propovednik no iskam da vi kaja 4e pojelavam na 6ofiora na busa da mu se slu4i sa6toto za6toto da vidi6 ba6ta si v kov4ek ne e lesno ... Sega decata mu kak 6te jiveqt ? Te sa sasipani i ne osaznavat kakvo stava deca po na 21 godini bez ba6ta .... TOVA E NAKAZANI ... nakazanie na ein nekadaren 6ofior koito zaslujava sa6toto ... Vazmotena sam ot vs tova ... Tova e moeto mnenie koito iska da me provokira ... Sajalqvam ako sam obidila nqkoi no tova e istinata ... POKLON PRED PAMETA NA NA6IQ SKAP I DOBAR PROQTEL IVAN SMILEYS_SAD SMILEYS_SAD SMILEYS_SAD SMILEYS_SAD SMILEYS_SAD SMILEYS_SAD
15 Понеделник, 28 Юни 2010 17:55
SVIDIteleL
STARQT ZNAK BE6E STOP NO NQKOI VANDALI GO OTKARDNAHA I PONEJE OBI6NATA NI E MN OPRAVNA SLOJIHA TOZI ZNAK, NEMOJE OT EDNATA STRANA DA E STOP A OT DRUGATA PROPUSNI DVIJE6TITE SE PO PATQ S PREDIMSTVO
14 Понеделник, 28 Юни 2010 17:51
Anna Kurudjieva
Знака на това кръстовище не е СТОП,а пропусни движещите се по пътя с предимство! Знаците важат за всички без значение кои от каде е. Шофиора на буса си е виновен,но и скороста на джипа не е била малка,защото при удар със скорост 40-50 такива последствия едва ли щеше да има. SMILEYS_EXCLAMATION
13 Понеделник, 28 Юни 2010 16:40
Шофьор
Напълно съм съгласен с мнението, че има много опасни кръстовища из града, където бобрите пречат на видимоста а има и коли които си паркират най нагло. Аз мога да изредя още поне пет-шест - това при градинката на Персииски килими като идваш покрай "ШИК" и отиваш в посока центъра. Точно отляво някои идиот е решил че трябва да има контейнер и нема никаква видимост! Другото опасно място е точно при Старата пожарна - там всеки спира как завърне и отгоре на това няма никакви знаци не се знае кой е с предимство и кой не.
12 Понеделник, 28 Юни 2010 16:31
SMILEYS_UBER_GEEK
Със сигурност има вина, но ако са били с нормална скорост, пораженията нямаше да се измерват в човешки животи, защото все някой щеше да успее да реагира - дали виновният или невинният, но шансовете и за двамата щяха да са по-добри. Сега -> един погубен и един затрит живот = минус два.
11 Понеделник, 28 Юни 2010 15:42
ttt
Някои от коментарите са много грозни и лъжливи. Мисля че когато направиш такова нещо, а що повече погубиш човек, трябва да си признаеш вината!!!
10 Понеделник, 28 Юни 2010 15:31
R
Дами и Господа ходихте ли на мястото на катастрофата?Бяхте ли там когато е станала?Видяхте ли как можеш да се огледаш когато излизаш на пътя с предимство?Трябва да излезеш на другата улица за да се огледаш.А дали е щяла да се обърне тази тежка машина --джипа ако се е движила със разрешената за градски условия скорост?Не се спазват правилата за движение по пътищата --ето защо стават катастрофите.Бог да прости починалия--НО жалко и за водача на буса защото е само на 24.Как ще протече живота му занапред.Какво ще е бъдещето на този млад човек? Жалко много жалко за всички.Закони има но не се спазват.
9 Понеделник, 28 Юни 2010 13:03
//..
от болницата са дали информация че жената е ранена но няма опасност за живота и
8 Понеделник, 28 Юни 2010 13:01
SMILEYS_UBER_GEEK
Дано управниците четат, водят си бележки и ще вземат мерки преди да сме се изтрепали всички.
7 Понеделник, 28 Юни 2010 12:37
!!!!
На това кръстовище, както и на много други тепърва ще стават катастрофи, защото има разположени контейнери за смет, които ограничават видимостта, а в конкретния случай е имало и два автомобила паркирани на тротоара. Видимостта е никаква - нито на ляво, нито на дясно, съчетано и с високата скорост на джипа резултата може да бъде само такъв. Буса е спрял на стопа, но за да продължи е трябвало да се подаде още и така е нацелил джипа. На пресечката с "Нистор Ружеков" е същото положение. Контейнера в ляво ограничава видимостта до училището. На горната чаршия, идвайки от "Оптикс" в дяснао има винаги паркирани коли, в ляво контейнери и павилиони и за да пресечеш, трябва да се изнесеш доста напред. При нормални скорости е добре, но при високи направо засичаш другите. Изобщо, който измисли разполагането на бобрите по кръстовищата и по тротоарите, независимо то петте метра от кръстовището е за трепане.
6 Понеделник, 28 Юни 2010 12:02
SMILEYS_SAD
Dano Pepa da se opravi SMILEYS_CRYING
5 Понеделник, 28 Юни 2010 11:54
А
Някой знае ли нещо за жената на починалия? Питам защото из града се носят много грозни слухове...дано не са верни SMILEYS_CRYING
4 Понеделник, 28 Юни 2010 11:48
з
Не е от значение дали е Софиянец шофьора на микробуса ,а това че в България има закон за движение по пътищата ,който трябва да се спазват!Моля всички който са шофьори да признаят сами пред себеси , че са правили грешки включително и аз, но сме имали късмета да завършат благоприятно!Бог да прости загиналия и искрени съболезнования на близките !
3 Понеделник, 28 Юни 2010 11:47
ГЕРИ
АЗ ОТЧАСТИ СЪМ СЪГЛАСНА С ПЪРВОТО МНЕНИЕ, ЗАЩОТО Е АБСОЛЮТНА ИСТИНА, ЧЕ ПОЛИЦАИТЕ В ПАНАГЮРИЩЕ КАТО ВИДЯТ ЧОВЕК, КОЙТО НЕ Е ОТ ГРАДА И ПОЧВАТ ДА ГЕ ЗАЯЖДАТ С НЕГО, ДА ГО ПРОВЕРЯВАТ И ГЛОБЯВАТ, А В СЪЩОТО ВРЕМЕ ПОД НОСА ИМ МЕСТНИ ПИШЛЕГАРЧЕТА КАРАТ КАТО БЕСНИ И СПИРАТ КЪДЕТО СИ ИСКАТ.
2 Понеделник, 28 Юни 2010 11:32
y
Да бе да! Що пишеш глупости? Какво общо има това дали е софиянец или не - важното е,че не е спрял на стопа и убил човек! А недай боже - могат да станат и двама, защото разбрах,че и жената е в много тежко състояние! Не пишете простотии!
1 Понеделник, 28 Юни 2010 11:27
x
Как няма да е виновен водача на микробуса,та нали той е софиянец, а на джипа е панагюрец,Правете си изводи по-нататък.....
PLEASE_REGISTER_TO_ADD_COMMENTS
Рекламодатели
Банер
Банер
Банер